söndag, augusti 10, 2008

1 Vecka kvar

Ja, en av mina två veckor har gått. Och inte hände det mycket under den inte. Men rätt skönt i alla fall. Har haft kompisar till barnen här och mina har varit i väg hos kompisar. Det är väl mest det som händer.
Har gjort några kort som överlämnades i går till två 20-åringar.
Inte jättebra bilder på dem men ni ser ju hur de ser ut ungefär. Själv blev jag väldigt nöjd med det sista av korten.
Fotade lite blommor hemma oxå som jag kan visa.
En bild på en av mina "Echinacea Purpurea", eller Magnus exlusiv som de också kallas. De står uppe på gräsmattan bakom höga blommor som jag inte vet vad de heter men jag ska flytta dem nu i höst så de kommer ner i rabatten vid altanen så man kan se dem lite mer, för jag tycker de är jättefina.
Nästa kort är på Kamillas solros som hon planetrade hos scouterna i våras.

Visst är den fin, gillar den mörka färgen på denna solros. Ska plocka fröna från den sedan när den har blommat över så vi kan så fler av den till nästa sommar.

Nufå vi se om det blir något kreativt gjort i dag i ösregnet. Återkommer i kväll med en rapport vad som blev gjort under dagen.

Tjingeling!!

Inga kommentarer: