fredag, juni 20, 2008

GLAD MIDSOMMAR

Glad Midsommar på er alla där ute.
Sitter vid datorn en stund och läser tidningen.
Har hunnit med att klä vår egna midsommarstång, ätit sill/rostbiff lunch och varit iväg på öite dans kring stången.
Tjejerna och jag har t.o.m. gjort kransar till dem. Det är första gången!
Korten sitter fortfarande i kameran ska försöka visa upp dem här under morgondagen.
Vi firar midsommar med våra grannar så det är avslappnat och lugnt. Vi åt lunch hos dem och middagen blir där nere oxå.
Tänkte visa lite fler av mina bidrag till webmaran hos scrapaddicted.

Den här var till en scraplift av en LO som Fialia gjort. Det är ett av mina favoritkort på Karolinn, jag lyckades fånga henne utan att hon såg mig när hon satt och kände på stenarna på stranden. Kortet är taget på Gotland 2006.

Detta är ett kort på min mormor på hennes bröllopsdag. Visst är hon vacker? Och en aldeles underbar brudbukett har hon.


Dessa två kort är gjorda efter skisser och har överlämnats till Karolinns fröknar vid skolavslutningen.


Den här slutligen är gjord efter en skiss och det är Kamilla som poserar för mig. Hon är färdig för en kväll med tjejkompisarna hos Miranda. Korten är från 2007.

Jag hoppas lite på att få scrappat i morgon men vi får väl se om det blir något. Beror lite på vädret, regnar det kan det väl bli lite scrapping annars får jag nog vara ute och greja i trädgården.

Men jag har ju semester i alla fall och det är ju bra !!!

Ha en fortsatt trevlig Midsommar!!

Inga kommentarer: