onsdag, juni 18, 2008

SOMMARLOV

Ja, nu är det bara i morgon kvar för barnen innan de har somarlov på riktigt. Skolan slutade förra veckan men de ahr varit på dagis även denna vecka. Karolinn har varit på dagläger i kyrkans regi i 3 dagar och Kamilla har har varit hos kusinen i Lerum. Men i morgon får de vara på fritids. De ska ha midsommarfirande där så det blir nog rätt kul i alla fall för dem. Men sedan ska jag ha 1 vecka semester med dem därefter Kalle 1 vecka, sedan har vi tre tillsammans hela familjen för att avsluta med varsin egen med barnen. Det gör att barnen får vara lediga i 7 veckor innan det blir dags för fritids igen. Och då börjar Sara & Simon på fritids oxå och den 20 (?) börjar de på skolan. Tänk att mina små loppor har blivit stora, inga dagis barn mera.

Scrappat har jag inte gjort jättemycket men jag fick gjort några av utmaningarna/tävlingarna hos Scrapaddicted nationaldagshelgen i alla fall.



Ja, detta var två av bidragen som jag gjorde men nu krånglar det med uppladdningen så resten får vi ta en annan dag.

Tjingeling

Inga kommentarer: