onsdag, februari 13, 2008

Tandläkarbesök

Sitter nu och äter min frukost framför datorn. Är hemma igen med Sara och Simon. Har varit det hela veckan. Och kommer att så förbli resten av den.
Nu ska jag i alla fall försöka få i alla frukost och sedan få på dem kläder så vi kommer i väg till tandläkaren med Sara och Simon. Det är dags för den årliga kontrollen. Först ska vi lämna de stora på Fritids. Efter tandläkaren ska jag till fritids för utvecklingssamtal med Karolinn.
Vem sa att det är lugnt och stilla när man är hemma med sjuka barn?
Handla måste vi oxå göra. Kalle åker till farmor och farfar i Östersund med Kamilla och Karolinn i kväll och när han var och handlade i måndags så glämde han köpa fika till dem (att ha på tåget). Att man kan glömma en så'n sak, lite oinspirerad måste jag nog tycka att han är. Eller så har han väl mycket på jobbet, ja ja, vi får åka och handla i dag i alla fall.
Nu är kaffet lagomt varm men nu måste jag rusa ner och göra mig själv i ordning så vi kommer i väg i tid. Får väl dricka mitt kaffe på toa :-)

Tjingeling

Inga kommentarer: