onsdag, februari 13, 2008

Ensam hemma

Eller inte helt då, men utan sambo och de stora tjejerna. Nu har de åkt iväg på sportlov. De är på väg till Jämtland och farmor o farfar.
Vi andra ska vara här hemma och njuta av vårens ankomst.
Eller vad det blir, sak ju bli minusgrader igen ett par dagar men det verkar inte som det ska komma någon snö i alla fall.
Tandläkarbesöket i morse gick bra. Båda barnen skötte sig och fick beröm att de hade rena fina tänder. Även utvecklingssamtalet gick bra, var inte direkt oroliog innan då jag vet att det inte är några problem med Karolinn på fritids. Det är skönt när barnen trivs och anpassar sig till sin tillvaro.
I dag ick jag personliga svar på mina beställningar jag gjorde i går så nu har jag betalt dem och mailat över skärmdumpar så nu hoppas jag att de hinner posta dem till mig idag. Tänk om jag kunde få alla grejor innan helgen. Särskilt dem från Inky Wings för då kan jag börja teast att måla med den nya tekniken. Men om inte så kommer de till veckan - det överlever jag. Det finns ju färg här hemma som går att måla med.
Nu ska vi snart bänka oss framför TV:n och titta på Roomservice innan det blir läggdags för S&S. Det är ju ingen idé att natta dem för tidigt för då vaknar de ju så himmlans tidigt på morgonen.
Hoppas jag kan samla ihop mig och få något scrappat eller stämpplat innan jag slocknar i kväll, skulle ju vara roligt om jag fick gjort lite pyssel nu när jag är nästan ensam hemma i flera dagar.

Tjingeling!

Inga kommentarer: