tisdag, februari 26, 2008

Kanelbullar

Det har vi bakat i dag. De står nu på svalning och ska smakas på innan vi åker och lämnar Kamilla på dansen.
Det är stängningsdag på skola och fritids i dag så jag är hemma med alla barnen.
Just nu leker de skola allihop, så då fick mamma en liten stund vid sin dator :)
Ska försöka sätta mig en stund snart och göra lite tags/journaling "rutor" som jag ska ha till ett fotoalbum som vi gör till en arbetskompis som slutar på fredag. Vi är tre stycken som gör albumet, vi jobbar på varsitt håll så det ska bli spännande när vi ska sätta i hop det. Det kommer garanterat att vara tre olika stilar i albumet.

Det har hänt något med min mailbox !! På alla år jag haft en med samma adress som jag har nu så har jag fått, kanske 10 st skräpmail. Det kan jag leva med, har ju haft denna adress i 5-6 år. Nu (igår och i dag) har jag fått ca 50 st !!! Vad jag vet så har jag inte varit ute på någon suspekt sida och lämnat ut min mail så jag tycker det är mysko. Vi har också en bra brandvägg men den verkar inte hjälpa i detta fall. Hoppas det sluta snart.

Tjingeling

Inga kommentarer: