tisdag, februari 05, 2008

Förkyld igen!

Hej igen,
Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Tänk att jag ska ha så svårt att hålla det uppdaterat här.
Vi har i alla fall haft kalas här hemma igen. Kamilla fyllde 10 år i lördags, så i fredags hade hon med sig alla tjejerna i klassen hem efter skolan. Det blev en väldans massa Wii-spel, TACOS, glass och godis.
På lördagen hade vi släktkalas d.v.s. mina föräldrar, syskon, och mina mostrar. Vi bjöd på Chili con Carne och till efterrätt (i stället för tårta) blev det ananaskaka (sådandär upsidedown variant). Och lite chips och godis efteråt.
Det blev lite Wii även på detta kalas. Pappsen var med och bowlade, vilket förvånade mig att han gjorde men det var kul att se att han försökte vara med lite. "Gubben" gick till och med och vann!! Han spelade mot Kalle och Nobban (sina båda svärsöner)

Som rubriken säger så har jag blivit rejält förkyld igen. Började med ont ihalsen och i dag kliar det mest men jag nyser och nyser så jag tror jag blir tokig. Ska se om jag kan komma i säng tidigt så får vi se om det hjälper.
Tänkte i alla fall visa er lite kort i gen som jag har gjort.


De två överst är dopkort till Marcus (Brorsans son) och Linus (min kusins son). Sedan är det tre grattiskort som ska användas någon gång i framtiden.
Nu måste jag visst gå ner och leka TV-tekniker, det går inte att byta kanal med fjärrkontrollen - hemska tanke!!
Tjingeling!







1 kommentar:

Anonym sa...

Så jätte fina/söta kort...tack för inspirationen...!