lördag, januari 26, 2008

Hipp Hurra För Karolinn

I dag fyller vår lilla Karolinn 7 år. Kan inte tro att det lilla trollet redan är så gammal. Tiden går fort (jag vet det är en riktig klyscha, men det är ju så sant så sant). Vi firade henne på morgonen med tårta och paket på sängen, senare kom 7 st kompisar över på kalas. Så nu sitter vi här Kalle och jag vid varsin dator och är ganska så möra. Skönt i alla fall att kalaset är över och Karolinn är nöjd och jag tror alla tjejerna var det också när de gick.
Utav oss fick hon ett skrivbord (det fick storasyster oxå när hon fyllde 7) och så fick hon en "påse" att ha runt halsen (i ett snöre) där hennes Tamagotschi ska bo. Det var väl egentligen den enda sak hon önskade sig. Tamagotschin fick hon i julas.
I morgon ska vi på Dop. Brorsans lille son Marcus ska döpas.
Annars händer det inte så mycket här just nu, jag har ju varit hemma hela veckan men om det behövs vara hemma nästa vecka får Kalle ta det, nu måste jag få jobba.
Detta var en kortis här hinne för lite uppdatering, nu ska jag ner och dricka kaffe och äta upp resten av tårtan sedan i morse.

Tjngeling!!

1 kommentar:

Lisbet sa...

Schhh…har smitit från jobbet en stund. Håller på att sätta ihop en föreläsning men blev totalt jättemegaless. Så nu har jag fixat mig en stor kopp kaffe – smygit in på allt om scrap och tar mig en blogrunda. Jag har bestämt ett visst klockslag då jag måste fortsätta. Annars så fortsätter jag nog till ikväll. Har verkligen tittat och drägglat i din blog nu. Snyggt…så snyggt.. Ha en skön dag.

OBS! Du har uppgett fel blogadress på Allt om scrap men jag hittade dig.