onsdag, januari 23, 2008

Sjuka barn fortfarande

Ja, nu är det min tur att vara hemma med Sara och Simon. Var hemma i går också, och i dag får se om jag måste vara hemma i morgon med dem eller om Kalle kan ta det. Jag tror de skulle behöva vara hemma hela veckan. Simon hade ont i höger öra i natt, det var det vänstra sist. Men det verkar släppa rätt så snart så vi har inte varit och kollat honom för öroninflammation, så jag hoppas att det inte är något sådant. Han har ju ingen feber och är i övrigt mest bara rejält förkyld som syrran.
I går satt jag och målade en massa stämpelmotiv så idag sak jag försöka få till lite kort av dem.
Jag har bestämt mig för att i år ska jag göra kort lite nu och då och samla på mig så jag ska slippa sitta och stressa två timmar innan de ska levereras varje gång.

Tillbaks till scrapbordet, vi synes senare. Förhoppningsvis har jag lite nya kort att visa då.

Tjingeling!

Inga kommentarer: