lördag, januari 05, 2008

Trettondagsafton

Godmorgon,
Idag är jag uppe tidigt. Jag ska till församlingshemmet och duka inför imorgon, vi ska ha familjegudstjänst och julfest. Och jag har lovat att hjälpa till med dukning och servering.
Annars är allt lugnt här hos oss. Kamilla och Karolinn har båda ont i halsen och lite febriga (förhoppningsvis fria från det i dag). Kalle har oxå väldigt ont i halsen men var feberfri nu på morgonen men å andra sidan hade han 39 i går kväll när vi gick och lade oss. Han jobbar ju under Gothia Cup nu så han har det lite jobbigt.

I går gjorde jag årets första LO, en till Sara med kort från Keippbyn i somras. Ska försöka mig på att scanna den och se om jag kan lägga in den här senare.
Nu måste jag springa iväg och fixa det sista innan jag ska iväg.

Vi ses!

Inga kommentarer: