onsdag, januari 09, 2008

Flyttklart

Ja, nu är det bara min dator som ska kopplas ur sedan kan de få flytta alla mina saker. På jobbet alltså. Vi håller som bäst på med flytt av våra laboratorier och kontor. Vi ska tillbaka till Bohusanläggningen igen efter, för min avdelning, 4 år och för resten som sitter med oss i Rollsbo, 16 år. Det ska bli bra tycker jag att komma tillbaka till Bohus även om det innebär att vara på ett fabriksområde.
Så förhoppningsvis flyttas mitt kontor under morgondagen så man kan ägna fredagen åt att packa upp och göra fint i nya kontoret.
Kalle är fortfarnade hemma han var till läkaren och fick konstaterat att han har halsfluss så han blir hemma resten av veckan.
Jag hade sån huvudvärk när jag åkte från jobbet i eftermiddags och nu med för den delen så vi får se hur länge jag sitter uppe. Jag har i alla fall gjort klart Saras LO som jag började på i går. Så nu har jag gjort
1 dubbel och en enkel i år.
Samt har jag gjort 6 st kort som kan vara bra att ha.
Nu är det läggdags för barnen så det är nog bäst jag går och hjälper dem med tandborstningen så det blir ordentligt gjort.

Tjingeling!!

Inga kommentarer: