söndag, januari 13, 2008

Första LO i denna Blog

Har precis lämnat en kommentar hos Stellas.se och lämnat min address hit. Så nu tänkte jag lägga in en blid på en LO som är gjord i år. Tänkte lägga in några kort som jag gjorde häromdagen också. De är ju inte färdiga men det som ska till på dem får bli när de ska användas, beror ju på vad de ska vara till.

LO är på Sara och Simon när de är ca 2 år. Korten är tagna hos Farmor och Farfar i september 2004.

Här kommer mina kort.











De är lite olika färg och form men Hänglar stämplar alla tror jag. Tycker mycket om de stämplarna.
Annars idag har jag plockat bort julen och barnen fick äntligen äta upp pepparkakshusen, som de har väntat på detta :)
Och nu ska jag gå och hänga en maskin med tvätt så är den torr till i morgon när vi kommer hem från jobbet, eller torr är den tidigare men jag tror inte jag ids plocka ner den i morgon innan jobbet och då hänga upp en ny så det får allt bli i morgoneftermiddag.
Tack för titten!









Inga kommentarer: