torsdag, maj 29, 2008

Sommarvärme

Här har vi härlig sommarvärme!!
Underbart. I dag åt jag och barnen (de som var hemma) middag på altanen. För en flicka uppvuxen på 6:e våningen i ett betonggetto känns det så härligt att kunna äta sin mat på altanen vilken dag som helst i veckan.

Det har inte hänt så värst mycket på denna fron sedan sist, aalt gåt sin gilla gång som det heter.
Sara och Simon har börjat spela fotboll, eller de går i fotbollsskola. Kalle hjälper till i tjejlaget. Så nu är han engagerad i innebandyn, scouterna och fotbollen. Det är svårt att skicka barnen på aktiviteter utan att bli personligt involverad som förälder, men jag tror inte att han klagar han tycker det är roligt att vara med. Och jag oxå det är ju liksom en del av livet just nu.

Jag har köpt på mig lite fler ProMarkers och har ca 30 st nu. Konstigt att det fortfarande känns som att amn behöver fler :) Så det få bli en tripp till Göteborg snart för att inhandla några till, det blev väldigt fint när man målar med de ljusa nyanserna så jag kommer att komplettera med fler såna.
Scannat något till er har jag inte gjort ännu men ska försöka få det gjort i helgen, då ska jag låna Kalles dator och scanna lite kort som jag ska ha till ett album som jag ska försöka göra till min syster som fyller år snart.

Tjingeling

Inga kommentarer: